Tuesday, May 4, 2010

Mindless Self Indulgence

Crazyness. My life has been absolute crazyness for the last week. I cant catch up. Work is beyond busy, in fact I shouldn't be doing this....but....I'm mentally whooped right now. I cant think enough to produce anything else viable today.

Getting ready to go away (hopefully) this weekend. It might get cancelled due to problems with the van so unknown until tomorrow night. WTF?? I cant pack if I may not be going!!! Its just not in my makeup. So when I find out tomorrow night that we ARE going, holy shit do I have a lot to get ready. We're leaving Thursday night and I have to work all that day. I'll make it happen. I'm not worrying about it anymore.

Yup. This was a pure bitchfest. So be it.

This song is how I feel. A little crazy. It has nothing to do with the lyrics, just the music. The lyrics are stupid-funny and its juvenile. Like 15 year old boy juvenile. Maybe I am a 44 year old woman trapped in a 15 year old boys mind. HUH??

Mindless Self Indulgence - Get It On


I'm not so sure I'll blog much before I leave and once I get there. I really need to not think about anything for 4 days.

Dont leave me forever!!! I'll be back I promise!

8 comments:

Southern Sage said...

We'll be right here, ya know self indulging and getting it up errrr ummm ok I don't know how that comment went so wrong!
You said it! Up there, in the post.

Sigh

Hope you have a big ole large time and drink ummmm 4 days ummmm 48 for me!

Have fun fun fun!

Ok the word verification is "recized"

that after the self indulgence and .....
I can't make that up!

meleah rebeccah said...

*breathe*!

peedee said...

lol Sage. Comment gone wrong lol!! And I'll drink one or three for ya!

Ok Meleah, Ima breathin! I feel better after my walk. Its an hour and a half of pure relaxation.

Ann T. said...

Dear peedee,
Enjoy the busies, take lots of pix! Then when you're not so busy, you can scrapbook them, right. Or blog them up for us!

Have fun sistah!
Ann T.

the observer said...

peedee--

Have a great time! :-)

You aren't affected by the oil, are you?

The Observer

peedee said...

Thanks Ann I will. And I just got a Flip video camera. New toy!! yay!

And Thanks The Observer! And no oil where I'm goin. I'll be just north of Daytona on the east coast.

meleah rebeccah said...

an hour and a half? Im impressed!

peedee said...

lol Meleah, thanks! I keep walking further and further. Its really is relaxing. ;)